Venlig og professionel betjening Meget imødekommende og omsorgsfuld. Det var en “dejlig” oplevelse at have Kirsten som bedemand! Vi følte der var tid og ro til snak. De bedste anbefalinger fra os 5 søskende. Kirsten var en kæmpe stor hjælp. Behagelig og professionel. Vi var meget trygge i hendes hænder. Jeg var meget glad for hende. Tak! Meget fint og empatisk. Kim var vores bedemand, vi fik en helt igennem professionel rådgivning og behandling. Kronjyllands Begravelsesforretning har ydet en formidabel service, og med omsorg og varme hjulpet os med alt det praktiske i en svær tid. Det har givet os ro og plads, til at tage os af det nære og svære, efter dødsfaldet af en man elsker. Både Kim og Alexander har været helt vidunderlige mennesker at samarbejde med, og vi har følt os set og hørt i både samtalerne og til selv bisættelsen. De varmeste anbefalinger herfra. Det var en meget smuk bisættelse. Jeg følte en lettelse, da Kim kom på besøg, og vi kunne lade ham overtage det, der nu er ved en bisættelse. Det var dejligt, og alt var i min bros ånd. Kirken var pyntet så smukt. Kisten var smuk pyntet med blomster fra naturen, da min bror var jæger – så alt passede sammen. Også kransene. Alt gik op i en højere enhed. Det er vi meget taknemmelige for. Jeg og familien var meget glade for hjælpen da Leif døde. I var meget professionelle og gav os også gode råd. Det var svært, men I behandlede os med respekt og omsorg. Det var fint og det takker jeg meget for. God, professionel hjælp på alle parametre Fantastisk service og imødekommenhed. Jeg er meget tilfreds med det hele. Jeg og min familie er meget tilfredse med jeres service, ved min mands død og bisættelse. Ikke mindst de søde fotos fra kirken og fra vores ejendom hvor bedemanden holdt m. kisten og tog nogle fotos. Og det flotte album med fotos fra hele begivenheden. Mange tak for det. Det var en meget smuk dag som vi aldrig vil glemme. Tak for det. I var utrolig venlige og gode/meget tålmodige til at lede os (mig og vores 3 voksne børn) igennem hele forløbet med bisættelsen osv. Det takker vi for mange gange. Min søster og jeg vil gerne sige jer en stor tak for jeres håndtering af alt omkring vores mors bisættelse. Det var smukt arbejde hele vejen igennem. Sobert og fint. Specielt var jeg vild med blomster i den åbne kiste. Alt i alt kan jeg kun sige, at vi var meget tilfredse. Vi skal også nok fortælle videre til andre, hvor fint I håndterede det hele. Skal også lige huske at sige, at I var meget informative omkring hele processen, hvilket var en stor hjælp. TAK Meget professionelt og smukt udført af Kirsten. Meget empatisk i sin fremfærd, vores varmeste anbefalinger. Tusind tak på familiens vegne Flot kiste og arrangement, tak Alt forløb fint og vi har kun ros. Vi oplevede en professionel og problemløs service. Vi følte os i gode hænder og var med hele vejen. Jeg og min familie siger hjertelig tak for jeres fantastiske hjælp i denne svære tid. Og ikke mindst en stor tak til Kirsten, som også har været kanon støtte. Alt fungerede planmæssigt og de justeringer der var nødvendige blev håndteret professionelt med vejledning i en omsorgsfuld form. Vi følte os hele vejen godt og professionel behandlet – der var en høj faglighed- ordentlighed og en seriøs tilgang til situationen. Samtidig var der humor og en hjertelighed, som passede os godt. Så tusind tak. Stella Gjelstrup Andersen
Jette Holm
Hennie Laske
Jakob Axel Nielsen
Anette Hansen
Vil til enhver tid anbefale jer som Begravelsesforretning. Camille-Bolette Stadsgaard Niebuhr Kiholm
Solveig Schnoor
Jytte Grete Pedersen
Winnie Heegaard
Lone Lind
Sonja Skov Larson
Ingebord Aaboe Juul Makris
Claus Flemming Bligaard
Sanny Buus Larsen
Børge Sundahl
Lise Amdisen
Heidi Christensen
Grete Hedegaard