Kronjyllands Begravelsesforretning - Et spørgsmål om tillid!

Bente Nielsen

Er ganske tilfreds. Du har gjort det så godt. Er meget glad for din hjælp.

Marianne Kolind

Kirsten var rigtig god og venlig. Ikke  noget pres eller skal. Viste og fortalte om muligheder. Meget åben for vore ønsker. Tak til Kirsten.

Allan Kloster Simonsen

I vores familie har vi altid brugt jeres begravelsesforretning når et familiemedlem er gået bort, såfremt de var bosiddende i det kronjydske.

Claus Hartvig Sørensen

Alt er udført som aftalt. Kan varmt anbefale Kronjyllands Begravelsesforretning. Har brugt dem 2 gange. Utrolig behagelig udførelse af opgaven.

Simon Vestergaard

Kim er god og hjælpsom. Vi har altid brugt jer i familien på vores fars side.

Kenn Meldgaard Rasmussen

Kronjyllands Begravelsesforretning levede fuldt op til vores forventninger. Vi vil gerne sig tak for den professionelle tilgang og Kims behagelige væsen.

Per Thomsen

Rigtig venlig ukompliceret og serviceminded oplevelse ud over hvad vi havde forventet.
At I sørger for at alt praktisk i forbindelse med bisættelsen går gennem jer er en meget stor hjælp. Tak for det.

Maria Winding

I forb med min fars bisættelse igår. Savner vi ord for den fantastiske hjælp Gunnar fra jer har ydet. Han har taget sig af alt. Hjulpen med alt. Min mor Birthe har kunne ringe med spørgsmål. Selv da i bar min far ud af hjemmet hjalp i med at det blev på en fin måde. Gunnar fungerede endda som barnepige i kirken. 1000 tak for hjælp og støtte i en meget svær tid.
Hilsen Maria Simonsen

Maria Fly Christensen

Kærlig og respektfuld behandling i en svær tid ❤️

Alfred Johannsen

Har kun positivt at sige. Tak.

Niels Hansen

Tak.

Anja Gye Dalsgaard

I forbindelse med min morfars bisættelse, har Kronjyllands Begravelsesforretning hjulpet med alt. De, især Gunnar, hjalp min mor i en meget svær tid. Vi kunne stille spørgsmål og få hjælp til det hele. De var behjælpelige i alle situationer og sørgede for, at det blev en fin afsked.
Af hjertet tak ❤️

Tom Flintholm

Stort tak til Kirsten og de andre hos Kronjyllands Begravelsesforretning, i forbindelse med min mor`s bisættelse.
De bistod med alt, med stor empati og faglighed.